בשל שינוי במדיניות מיסי הנמל הבריטים, החל מה- 1.3.2016 בטיסות הממריאות מבריטניה, נוסעים בגילאים 12 עד 15 (כולל) הטסים במחלקת תיירים זכאים לפטור חלקי ממיסי הנמל (78 פאונד). כדי לבצע הזמנה/כרטוס עבור נוסעים אלו יש לפנות למוקד השירות הטלפוני (לא יגבו דמי טיפול בגין פניה זו)
"שים לב כי הרשויות המצריות אינם מאפשרות חזרה מסיני בטיסה למי שלא נכנס לסיני בטיסה "
בתי מלון
שעת הכניסה לחדרים על פי רוב היא 15:00 הפינוי החדר בד"כ עד השעה 11:00.
בחדר לשלושה, בתי מלון רבים נוהגים להכניס מיטה שלישית לחדר זוגי / או ספה נפתחת. ברוב בתי המלון, בחדרים הזוגיים ישנן מיטות נפרדות. אין כל אפשרות להבטיח מראש מיטה כפולה, אף אם הוזמנה מראש והדבר נתון לשיקול דעתו הבלעדי של המלון. דעו כי ייתכנו מקרים של תפוסת יתר אשר בהם ייאלץ בית המלון ו/או הספק המקומי בחו"ל, לשנות את בית המלון המוזמן ו/או השירות המובטח. במקרה הנ"ל, יידאג בית המלון המעביר ו/או הספק המקומי בחו"ל, להעביר את הנוסע למלון ברמה זהה ו/או גבוהה יותר ולספק שירות דומה לשירות שהובטח. למרכז לטיסות לואו קוסט אין כל אחריות ו/או שליטה על כך.
מערכת מיזוג האוויר בבית המלון על כל חלקיו, אינה באחריות המרכז לטיסות לואו קוסט והחברה לא תישא באחריות כלשהי להפעלתה, אף אם בתיאור בית המלון נאמר, כי הוא מצוייד במערכת מיזוג אוויר. דעו כי באתרי נופש שונים, לעיתים מופעל לעיתים מיזוג האוויר לשעות מסויימות ביממה וזאת בהתאם לתקנות האנרגיה בכל מדינה.
בהזמנת חדרי משפחה קיים שוני בין בתי המלון להגדרת הגיל המקסימאלי לילדים בחדר מבוגרים.
הגיל עשוי להשתנות לפי היעד, המלון או אפילו סוג החדר. תהליך ההזמנה יושלם בהתאם למדיניות המלון לגלאי הילדים - בכל שאלה ניתן לפנות למוקד ההזמנות
***במלונות ובחבילות שבהם יש בתי מלון ומצויין כי הם בדמי ביטול מלאים מרגע ההזמנה לא יינתן החזר על בית המלון מאחר ומדובר בשירות שלא מתחיל בישראל ואינו כפוף לחוק הגנת הצרכן.
**מובהר בזאת , במידה ויידרש תשלום ישיר כלשהו מהנוסע ישירות לבית המלון בעת נסיעתו , התשלום אינו באחריותה של המרכז לטיסות לואו קוסט.
בהזמנה של טיסה + מלון בה נבחר מלון בדמי ביטול מלאים לא יחול חוק הגנת הצרכן על בית המלון .
באחריות הנוסעים להצטייד בדרכון ישראלי תקף לשישה חודשים לפחות מיום החזרה המתוכננת לארץ. מודגש בזאת, כי אין החברה אחראית לגבי בעלי דרכונים זרים ובעלי תעודות מעבר. באחריות הנוסעים לדאוג לכל נושא אשרות כניסה הנוגעים ליעדי הנסיעה והמעבר בין המדינות. בכל מקרה של ספק מצד הנוסע, חובה עליו לפנות זמן סביר לפני הנסיעה לחברה באמצעות הטלפון או בכתב ולבדוק אם יש צורך באשרת כניסה למדינת היעד, אחרת לא תהיה החברה אחראית.
לתשומת לבך, עליך לדאוג לביטוח מתאים, מקיף ונרחב לפי צרכיך, לרבות פוליסת ביטוח אישי ומטען. במקרה של תביעה, עליך לפנות ישירות לחברת הביטוח. את הזמנת הביטוח חובה לבצע לפני הנסיעה. מומלץ אף לבטח את הכבודה שברשותך. אין החברה אחראית במקרה שנוסע לא רכש ביטוח לפני נסיעתו. כמו כן, נדרש כל נוסע לבדוק בעצמו לפני נסיעתו את הצורך בתרופות ובחיסונים לארץ אליה הוא מתעתד לנסוע, ולא תחול כל אחריות על החברה בנושא זה.
בהזמנת שייט עם חברת MSC לתנאים הכלליים הקליקו כאן
על כל הזמנה חלים דמי ביטול/שינוי בהתאם לספקי התיירות השונים, והכל בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, שלא ניתן להתנות עליהן. כל ביטול יעשה בהתאם להוראת כל חוק (לרבות חוק הגנת הצרכן) וזאת בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני המועד שבו אמור להתממש השירות (התקופה הנ"ל תיקרא:"תקופת הביטול בחוק"). ביטול של העסקה חייב להיעשות בכתב, באמצעות הפקס או במסירה אישית במשרדי החברה. בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור, יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מעלות ההזמנה או 100 שקלים לאדם, לפי הנמוך מביניהם, ובלבד שהביטול של המזמין לא נעשה עקב פגם או אי התאמה בשירות כמשמעם בסעיף 14ה(א) לחוק, אז לא ייגבו כלל דמי ביטול.
האמור לעניין הזכות לביטול, כאמור לעיל, עפ"י הוראות החוק, לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג(ד)(2) לחוק, כלומר כאשר המועד שנקבע למתן השירות ( שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי ) חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה. במקרים אלו יחולו דמי הביטול כפי שייקבעו על ידי חברות התעופה, ספקי המלונות או שירותי תיירות אחרים, לרבות החברה עצמה. תאריך הביטול ו/או השינוי הקובע יהיה תאריך קבלת מכתב/פקס הביטול במשרדי החברה. במידה ויום קבלת ההודעה הינו יום שבתון בארץ/בחו"ל ייחשב יום הביטול/שינוי מיום העבודה הראשון שלאחריו. אי התייצבות לטיסה תיחשב כהודעת ביטול ותחויב בהתאם לאמור לעיל. שים לב כי באפשרותך לרכוש בחברתנו ביטוח רפואי שיכול לכסות מקרים של ביטול נסיעה הנובע מסיבות רפואיות או אחרות במקרים מסוימים בהתאם לתנאי הפוליסה.
מרגע ההזמנה – אין שינויים אלא בהסכמה בכתב ומראש של החברה ע"י הסוכן האחראי, לא תקבלנה טענות כלשהן בדבר שינויים כלשהם, אלא אם הן מגובות במסמך בכתב החתום על ידי המוסמך לכך בחברה. אין באמור כדי לפגוע בזכות כלשהי של ספק השירותים לשנות את תנאי אספקת השירותים שלו והדבר אינו נמצא בגדר אחריות החברה. על הנוסע ללבן תלונותיו בנדון ישירות מול ספק השירותים.
במקרה של שינוי/ביטול כלשהו שלא בתקופת הביטול בחוק, יחויב הלקוח בדמי השינוי/ביטול אשר ייקבעו על ידי הספק/חברת התעופה בתוספת דמי טיפול בסכום של $100 לכרטיס לאדם.
במקרה של ביטול טיסות על ידי חברת התעופה או מוצרים אחרים שספק השרות מבטל ללא דמי ביטול מסיבה זו. יגבו $100 לאדם דמי טיפול
כל המחירים ניתנים לשינוי על ידי החברה וזאת עד לקבלת אישור בכתב לביצוע ההזמנה. ממועד זה ואילך יהיה המחיר סופי. המחירים הנקובים במט"ח מפורטים בכל עסקה ספציפית והם ישולמו על פי שער העברות והמחאות הגבוה ביום התשלום בפועל. המחירים הנקובים בש"ח ישולמו בהתאם למחיר השקלי הנקוב.
המחיר המוצג באתר הנו לתשלום 1 או לעסקת קרדיט.
בגין תוספת של תשלומים יחולו התוספות כדלהלן :
בגין תשלום 1 - 0%
בגין 2 תשלומים -1.57% תוספת
בגין 3 תשלומים – 2.09% תוספת
בגין 4 תשלומים -2.62% תוספת
בגין 5 תשלומים – 3.15% תוספת
בגין 6 תשלומים – 3.68% תוספת
בגין 7 תשלומים – 4.21% תוספת
בגין 8 תשלומים – 4.74% תוספת
בגין 9 תשלומים – 5.28% תוספת
בגין 10 תשלומים – 5.82%תוספת
בגין 11 תשלומים 6.36% תוספת
בגין 12 תשלומים – 6.90% תוספת
התוספות על תשלומים מחושבות על פי ריבית שנתית של 12.5%
נבקש להסב את תשומת לבך לכך שהאתר עושה שימוש ב-"עוגיות/קוקיס" (Cookies).
הקוקיס, Cookies, הן קבצי טקסט, שהדפדפן שלך יוצר בעת כניסתך לאתר, בהנחה שהגדרות הדפדפן שלך מאפשרות זאת. באמצעות ה- Cookies נאסף מידע אנונימי הדרוש לנו לצורך התפעול השוטף התקין והמיטבי של האתר, לאבטחת מידע ושמירת פרטים (להלן: "המידע"). הקוקיס מכילות מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקרת באתר, משך הזמן ששהית באתר, מהיכן הגעת אל האתר ומדורים ומידע שהשתמשת בהם במסגרת גלישתך באתר. באמצעות המידע ניתן להתאים את האתר להעדפותיך האישיות וכך להקל על שימושך באתר. ייתכן שנעשה שימוש במידע לצורך הצגת מודעות והצעות למוצרים ולשירותים שונים של החברה בעת ביקורך באתר ו/או בעת גלישתך באתרים אחרים. כמו כן, לעיתים הקוקיס משמשות גם כדי לייתר את הצורך בהזנת פרטייך האישיים מחדש, אם והיכן שתתבקש לכך, בכל ביקור חוזר במדורים הרלבנטיים באתר שמחייבים רישום והזנת פרטים. המידע שבקבצי הקוקיס מוצפן. אנו נוקטים צעדי זהירות כדי להבטיח שרק מחשבי החברה יוכלו לקרוא ולהבין את המידע האגור בהן. חלק מהקוקיס יפקעו כאשר תסגור את הדפדפן וייתכן שאחרות יישמרו על גבי הכונן הקשיח. אם אינך רוצה לקבל קוקיס, תוכל לחסום ו/או למחוק את האפשרות באמצעות שינוי ההגדרות בדפדפן שלך. עם זאת, עלייך לדעת כי חסימת אפשרות זו עשויה לגרום לכך שלא תוכל ליהנות מחלק מהפונקציות והשירותים שבאתר או באתרים אחרים, בהתאם להגדרות הדפדפן.
אין החברה פועלת אלא כשליחה מטעם הנוסעים המביאה ליצירת קשר משפטי מחייב בין הנוסע לבין ספקי השירותים בפועל. לפיכך לא תחול על החברה אחריות כלשהי בקשר למתן או אי מתן השירותים המוזמנים, לרבות לקוי או רשלנות או כל עילה משפטית אחרת אשר דבקה במעשה או מחדל כלשהו של החברה. זכותו של הנוסע לתבוע ישירות את ספקי השירותים השונים, כולם או חלקם, בגין נזקים שנגרמו עקב מעשה או מחדל שלהם. החברה אינה אחראית כלל לגבי שינויים כלשהם בשירותים המוזמנים ו/או אי אספקתם על פי הזמנה אם בכלל. כל תביעה או דרישה מכל סוג ומין שהוא יש להגיש בכתב בצירוף אסמכתאות הולמות במשרדי החברה בתוך 14 יום מיום החזרה לארץ.